.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئولان پاسخگو باشند ؛
تنزل خدمتی 45 نیروی شرکت غله منطقه 2 ظلم بزرگ و سکوت مسئولان !
شمال نیوز : از سویی تعداد زیادی از این 45 نفر بالای 15 سال سابقه کاری داشته و حتی دو نفر در مرز بازنشستگی قرار دارند که لغو قرارداد کار موقت آنها و تنزل خدمتی به شرکتی به هیچ وجه به صلاح نمی باشد و سایر نیروها را بی انگیزه خواهد کرد .....
تنزل خدمتی 45 نیروی شرکت غله منطقه 2 ظلم بزرگ و سکوت مسئولان !

شمال نیوز: شنیده ها حاکی است شرکت غله منطقه 2 کشور 45 نیروی حفاظت فیزیکی غله استان گلستان را با تنزل خدمتی مواجه کرده و قرار است آنها را که بالای 15 سال سابقه خدمتی و دو تن نیز در مرز بازنشستگی قرار دارند را به یک شرکت پیمانکاری بسپارد .

به گزارش شمال نیوز ،  شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور شامل استانهای مازندران ، گلستان و سمنان می باشد . در این میان استان گلستان با تولید یک و نیم میلیون تن گندم علاوه بر اینکه رتبه دوم تولید در کشور را داراست در بین سه استان نیز از ویژگی ممتازی برخوردار است .

از تابستان امسال علیرغم تاکیدات هیات وزیران و بخشنامه های سابق ، شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2  تصمیم گرفته که بحث حفاظت فیزیکی را به شرکت پیمانکاری بسپارد .

طبق این تصمیم 45 نفر در استان گلستان و 18 نفر در استان سمنان ، قرارداد آنها با ادارات غله و بازرگانی فسخ و با شرکت پیمانکاری با مبلغ ماهیانه 3 میلیون تومان قرار داد می بندند که از این مبلغ تها حدود یک و نیم میلیون به نیروها می رسد .

از سویی تعداد زیادی از این 45 نفر بالای 15 سال سابقه کاری داشته و حتی دو نفر در مرز بازنشستگی قرار دارند که لغو قرارداد کار موقت آنها و تنزل خدمتی به شرکتی به هیچ وجه به صلاح نمی باشد و سایر نیروها را بی انگیزه خواهد کرد .

به نظر می رسد با توجه به اینکه هم اکنون نظر تهران و مدیران استانی بر تبدیل وضعیت این 45 نفر به نیروی قراردادی معین است و باید استاندار گلستان با مسئولین  منطقه 2 غله کشور بنشینند و این معضل را حل نماید .

علی ایحال با توجه به اینکه مدیریت سالهای 91 استان و منطقه 2 به دلیل سهل انگاری نتوانسته این نیروها را به قرارداد کار معین تبدیل کند و در حال حاضر نیز به دلیل فشار مدیران منطقه 2 برای تنزل به نیروی شرکتی ، در مخمصه قرار دارند ، استاندار گلستان ، نمایندگان مجلس ، ائمه جمعه ، فعالان فرهنگی و اجتماعی ، جامعه رسانه ای و همه باید به میدان بیایند تا از این ظلم مضاعف جلوگیری شود و سکوت مسئولان جایز نیست .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همکار غله 28 آبان 1397
ماسفانه مدیریت غله منطقه 2 ضعیف است و پوبش ار دارند برخی کارکنان بیچاره می خورند . صدای ما هم به جایی نمی رسه چون نورچشمی نیستیم
ساروی 28 آبان 1397
به نظر شما آیا انگیزه ایی واسه اینا میمونه تا کار کنن
آیا در تصمیم گیری های اینچنینی به عواقب کار فکر می کنن و اصولا دنبال چی هستن
آیا فکر کردن که با زندگی اینهمه نیرو دارن بازی می کنن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.